Image

Resipi

Resepi: Mac & Cheese Labu
2 years ago

Resepi: Mac & Cheese Labu

Labu juga merupakan makanan sunnah yang sangat elok untuk kesihatan. #30ResepiRamadhanAbangBrian kali ini kita olah sedikit menggunakan labu. Mac & Cheese Labu merupakan antara resepi kreatif yang Abang Brian pernah …
Read More

Resepi: Macaron
2 years ago

Resepi: Macaron

Susah ke nak buat sendiri macarons? Macam leceh je? Sebenarnya tak pun. Ini kami kongsikan resepi membuat macaron yang paling senang. Lepas ni boleh lah bangga dengan kawan-kawan sebab pandai …
Read More

Resepi: Kek Coklat Mint
2 years ago

Resepi: Kek Coklat Mint

Kali ini kami akan kongsikan pula resepi membuat Kek Coklat Mint. Jika anda tidak sukakan rasa mint, anda boleh sahaja menggantikannya dengan pes pandan dan masih kekal berwarna hijau.

Apa …
Read More

Resepi: Sotong Goreng Tepung Dan Sos Yogurt Cili
2 years ago

Resepi: Sotong Goreng Tepung Dan Sos Yogurt Cili

Siapa yang tidak suka sotong goreng tepung kan? Yang istimewanya #30ResepiRamadhanAbangBrian kali ini adalah sos untuk sotong goreng tepung itu. Confirm rasa lain dari yang lain. Boleh korang teka mana …
Read More

Resepi: Daging Hamburger Homemade
2 years ago

Resepi: Daging Hamburger Homemade

By  •  Resipi

Kita tahu bahawa daging burger adalah antara makanan segera yang tidak sihat untuk tubuh badan. Selain daripada itu, kita juga tidak pasti bahawa daging burger yang dijual itu haram atau …
Read More

Resepi: Puri Makanan Pertama Bayi
3 years ago

Resepi: Puri Makanan Pertama Bayi

Bayi sudah boleh diperkenalkan dengan makanan pejal seawal usia enam bulan bagi memenuhi keperluan tumbesaran mereka. Puri merupakan makanan daripada sumber semulajadi yang boleh dibuat sendiri di rumah. Anda pasti …
Read More

Resepi Ketam Masak Merah
3 years ago

Resepi Ketam Masak Merah

Kepada penggemar makanan seafood, mesti anda akan terasa keinginan untuk makan makanan yang berunsurkan ketam? Paling menyelerakan apabila ketam itu dimasak dengan cara sambal merah.

Bila …
Read More

Resepi Kentang Putar Beserta Sos
3 years ago

Resepi Kentang Putar Beserta Sos

Tidak dapat dinafikan kesedapan kentang putar KFC memang betul-betul menjilat jari. Sedapnya tak terhingga tau! Tetapi persoalannya sampai bila kita nak asyik bazirkan duit beli dekat luar sahaja? …
Read More