Image

Uncategorized

Rawatan Kulit Dari Dapur
11 months ago

Rawatan Kulit Dari Dapur

Ramai yang tidak tahu bahawa bahan-bahan di dapur ada yang boleh dibuat merawat kulit. Seperti contoh bintang utama drama bersiri popular Descendants Of The Sun, Song Hye Kyo. Beliau hanya …
Read More

Elak ‘Drama Air Mata’ Ketika Memotong Bawang
12 months ago

Elak ‘Drama Air Mata’ Ketika Memotong Bawang

Tiap kali ketika memotong bawang, pasti ada drama air mata yang akan berlaku. Tak pasal-pasal menangis sendiri. Jika ada ahli keluarga yang melihat, mesti akan diusik. Ada beberapa cara yang …
Read More

Resipi: Mee Wantan Cendawan
12 months ago

Resipi: Mee Wantan Cendawan

Haaa. Kali ini Abang Brian akan gunakan cendawan kering cina pulak. Jadi resepinya mestilah resepi untuk makanan cina kegemaran ramai iaitu Mee Wantan Cendawan. Resepi ini bukan hanya boleh digunakan …
Read More

Rutin Cantik Tanpa Secalit Mekap
12 months ago

Rutin Cantik Tanpa Secalit Mekap

Nak cantik sekarang ni sangat mudah. Ada bedak asas, tepek je dekat muka masalah kulit terus hilang dan muka terus jadi gebu.

Tapi, itu cantik dengan mekap. Macam mana pula …
Read More

Diet Dengan Yogurt
12 months ago

Diet Dengan Yogurt

Yogurt memberi kebaikan kepada kesihatan tubuh kerana ia merupakan makanan rendah kalori. Ia  bukan sahaja membantu mengurangi lemak pada perut malah ia juga berfungsi untuk melancarkan proses pencernaan. Jadi, yogurt …
Read More

Makanan Petang Mana Kegemaran Anda?
12 months ago

Makanan Petang Mana Kegemaran Anda?

Hari minggu selalu akan dihabiskan dengan hanya bersantai di rumah bersama keluarga tercinta. Bila dah menginjak petang, mesti lah akan tersedianya minum petang dan makan petang di rumah sama ada …
Read More

Perkara Yang Elok Dilakukan Sebaik Bangun Dari Tidur
12 months ago

Perkara Yang Elok Dilakukan Sebaik Bangun Dari Tidur

Apa yang anda lakukan sejurus selepas anda bangun dari tidur? Adakah anda terus mencapai telefon bimbit anda dan mula menyemak akaun media sosial anda? Ini adalah perkara yang elok dilakukan …
Read More

Jangan Kongsi Item Cantik Ini Dengan Rakan!
12 months ago

Jangan Kongsi Item Cantik Ini Dengan Rakan!

Antara rakan-rakan, ada yang meminta untuk meminjam barangan sesama sendiri. Jika mereka meminta pakaian, anda mungkin masih boleh memberi mereka pinjam. Tetapi, katakan tidak atau terus terang yang anda tidak …
Read More

Resipi: Sup Cendawan
12 months ago

Resipi: Sup Cendawan

Kali ini, Abang Brian akan kongsikan siri resepi yang berasaskan Cendawan. Untuk resepi yang pertama iaitu Sup Cendawan, kita akan menggunakan jenis cendawan barat. Eh! Abang Brian pun ada resepi …
Read More

Top 5 Alternatif Lain Untuk Cantikkan Diri
12 months ago

Top 5 Alternatif Lain Untuk Cantikkan Diri

Produk dan alatan kecantikan adalah benda biasa yang diperlukan untuk cantik. Sila berhati-hati terhadap lambakan produk dan alatan di pasaran yang dikatakan boleh memberi pelbagai manfaat. Nak cantik jangan sampai …
Read More